Питання-Відповідь

Яку техніку ви ремонтуєте/обслуговуєте, які бренди?

Сервісний центр «Сервіс-Плюс» здійснює обслуговування та ремонт гарантійної та післягарантійної кліматичної техніки (водонагрівачі накопичувального та проточного типу, електричні конвектори, масляні радіатори, тепловентилятори, кондиціонери, інфрачервоні обігрівачі). Список брендів, що обслуговуються, досить широкий, з ним ви можете ознайомитися тут. Серед них, як авторизовані бренди, так і інші.

Як оформити заявку на ремонт?

Ми спробували реалізувати максимум варіантів оформлення заявки, серед яких Ви можете вибрати максимально зручний.
– Залишити заявку через форму на сайті
– Зателефонувати за нашими телефонами та в телефонному режимі оформити заявку
– Написати нам на пошту

Скільки коштує діагностика у вас?

Діагностика безкоштовна, у разі проведення подальшого ремонту у нашому сервісі. Вартість діагностики не входить у вартість ремонту. У разі проведення тільки діагностики вартість вважається згідно з прайсом

Які терміни ремонту, як швидко ви можете відремонтувати мою техніку?

Ми намагаємося максимально мінімізувати перебування вашої техніки у нашому сервісі. Тому дрібні ремонти намагаємося виконувати одразу, якщо ви трішки почекаєте, то одразу зможете забрати ваш уже відремонтований виріб. Складніші ремонти вимагають більше часу і в середньому займають 2-4 дні. Але іноді так трапляється, що в наявності може не виявитися необхідної запчастини або вона йде лише під замовлення замовника. У цьому випадку ремонт може зайняти трохи більше часу від 7 до 21 дня.

Як я можу передати техніку на ремонт з іншого міста?

Незважаючи на те, що сьогодні сервіси є за кожним кутом, часто люди довіряють нам ремонт свого обладнання, незважаючи на те, що вони знаходяться в іншому місті. Для того щоб передати нам вашу техніку, Ви можете зв’язатися з менеджером та уточнити дані для її відправки перевізником України.

У мене щось зламалося, я не знаю що, але хочу знати, скільки коштуватиме ремонт

На жаль, це одне з найпоширеніших питань. Для відповіді на це питання необхідно зв’язатися з представником нашого сервісу, будь-яким зручним для вас способом (переважно в телефонному режимі). Ми постараємося розібратися, яке у вас обладнання і припустити, що могло зламатися і скільки це може коштувати. Можливо, знадобиться надати фотографії вашого обладнання, шильдика, проблемного елемента

Чи ви їдете додому?

Звісно, у нас існує така послуга. Але, на жаль, не всі роботи ми можемо провести на виїзді. Іноді техніка після ремонту потребує стендових випробувань або просто необхідні умови сервісного центру (інструмент, обладнання та ін.)

Як я дізнаюся, що ви відремонтували мою техніку?

Після діагностики/обслуговування/ремонту представник нашого сервісного центру зв’яжеться з вами та повідомить про те, що ваша техніка продіагностована/обслужена/відремонтована

Як мені дізнатися результат ремонту, якщо мені раптом не подзвонять?

Буває так, що вам не терпиться, і ви хочете якнайшвидше дізнатися про стан вашої заявки. На жаль, буває і так що втручається третій фактор, який не зателефонував через людську чи технічну помилку. Тому Ви завжди можете зв’язатися з нами будь-яким зручним для вас способом та уточнити стан Вашої заявки.

Які гарантії на послуги?

Часто кліматична техніка це складні пристрої та потребують чітких умов встановлення та експлуатації. Тому наш сервісний центр не завжди може дати гарантію на запчастину та виконану роботу, т.к. техніка може бути повторно зіпсована при неправильній установці чи експлуатації з порушеннями. Але, не дивлячись на це, ми все ж таки намагаємося дати гарантію на відремонтований вузол. Термін гарантії залежатиме від вузла та пристрою.

Ви використовуєте тільки оригінальні запчастини?

Сервісний центр “Сервіс-Плюс” займається ремонтом кліматичної техніки вже понад 15 років. За цей час у нас з’явилося надійне партнерське співробітництво з виробниками, партнерами, постачальниками комплектуючих та запчастин як оригінальних, так і взаємозамінних відмінної якості. Тому своїм клієнтам ми можемо запропонувати вибір, а клієнт вже буде приймати рішення на свій розсуд.

Ви продаєте запасні частини?

Так, наш сервісний центр займається продажем запчастин як оригінальних, так і їх замінників. Більш детальну інформацію ви можете отримати у представників нашого сервісного центру, у каталозі запчастин чи нашому інтернет-магазині.

Ви працюєте з юридичними особами?

Ми не «шарашкіна контора», і це нас не лякає. Ми без проблем працюємо з юридичними особами із наданням усіх документів.

Ми організуємо і хочемо відремонтувати техніку. Що робити?

В цьому випадку немає жодних проблем. Звертайтеся до нашого сервісного центру, ми також працюємо і з організаціями з наданням повного пакету документів

Ми організуємо і хочемо відремонтувати техніку. Що робити?

В цьому випадку немає жодних проблем. Звертайтеся до нашого сервісного центру, ми також працюємо і з організаціями з наданням повного пакету документів

У чому відмінності між авторизованим сервісним центром та звичайним?

Для здійснення ремонту техніки за гарантією, існують спеціальні сервісні центри, які можуть виконувати післягарантійне та планове обслуговування. Авторизований сервісний центр має прямий контракт з постачальником/виробником продукції, що обслуговується. Кваліфікація персоналу схвалена та особисто перевіряється безпосередньо постачальником/виробником. Гарантовано наявність оригінальних запасних частин та аксесуарів.

Де я можу залишити позитивний чи негативний відгук? Як подякувати чи куди поскаржитися?

Наскільки нам дійсно важливий ваш відгук незалежно від його заряду, саме для цього ми реалізували таку функцію у себе на сайті. Без жодної там модерації та перевірки. Напишіть ваш відгук та будьте впевнені, його побачать все і наше керівництво у тому числі.

X